Recenzie (35)
Potomok (2019)
Zajímavý film, ale strhávám jednu hvězdičku za téměř nevysvětlitelný konec. Prostě jako skoro vždy u takového typu filmu.
Tiché miesto: Časť II (2020)
Konec je další pokračování část 3, na 100%.
V zajatí démonov 3: Prinútil ma k tomu Diabol (2021)
Nelze srovnat s prvním a druhým dílem. Dávám 3*** jen kvůli hereckým výkonům Very Farmigy a Patricka Wilsona. Příběh byl chvilkama nudný.
Colombiana (2011)
Nemám slov, super film. :)
Vládkyňa zla 2 (2019)
Jedničce se to nevyrovná.
Siréna (2018) (seriál)
Užila jsem si seriál. Akorát všechno dopadlo dobře, kromě toho Bena, to mě jediné naštvalo.
Stánek s polibky (2018)
Úžasný film. Moc se mi líbil. Ke konci dostkrát ukápla slza. Doporučuji. ☺
Godzilla II: Kráľ monštier (2019)
Musím říci, že jsem se na tento film hodně těšila, už kvůli roli Very Farmigy, ale trošku zklamalo. Jen kvůli této herečce, kterou mám velmi ráda dávám 2 **.
365 dní (2020)
Super film, až na ten konec, to jsem teda vůbec nečekala. :/
Pach krvi 6: Krvavý hotel (2014)
Co bych dodala, předchozí díly byly teda mnohem lepší, než tenhle.