Recenzie (152)
Match Point - Hra osudu (2005)
Abych se přiznal tak tohle byl můj první film se kterým má něco společného Woody Allen a hned na poprvé nemám jinou možnost než hodnotit *****.
Okamih zlomu (2007)
Průměrný trihler který ve vás nic moc nezanechá. Anthonymu Hopkinsovi zkrátka nejvíce sluší postava Hannibala Lectera.
Golfová palica (2004)
Film téměř beze slov, ale jsou vůbec někdy slova za potřebí??? Nemám slov:
Slavnosti sněženek (1983)
Jeden z největších klenotů českého filmu.Víc není co dodat.
Hady v lietadle (2006)
Když se člověk dívá na hady v letadle s rezervou, velmi dobře se pobaví. sssssss
Smrtonosná pasca 4.0 (2007)
"...když jsem jí viděl naposledy, byla na dně výtahový šachty a z prdele ji trčel Jeep..." :-) Fandové Johna McClaena ať si rozhodně nenechají ujít!
Zodiac (2007)
David Fincher mě opět nezklamal. Svojí "sedmičku" sice nepřekonal ale i tak se jedná o kvalitní kriminálku. Jen tak dál!
Šeptej (1996)
...jak jinak ohodnoti jeden z nej filmů mých pubertálních let - "místo oregana trávu !!" :o))))
Cimrman v říši hudby (2006) (divadelný záznam)
...cítím ve mě krev ja kolotá...Bože, Bože, to je dobrota...
Blaník (1997) (divadelný záznam)
"...nedobře se na to díváš Veverko!"