Recenzie (152)
Matrix Resurrections (2021)
https://www.youtube.com/watch?v=PvP2ehmq2wo
Farba citov (2011)
Úsměv na tváři na které zasichají slzy - takhle nějak to na mě zapůsobilo!
Peklo na talíři (2012) (relácia)
jasné, stručné, výstižné :)
Nezvratný osud 5 (2011)
Je to sice stále dokola "ohraná píseň" , ale dokud mě to bude bavit, tak na to budu koukat :)
Mulholland Drive (2001)
To by nebyl Lynch, aby mě z toho nešla hlava kolem.
Slnko, seno, erotika (1991)
" kdo nebývá na dědině tak toto v životě nepochopí!" :o))
Slnko, seno, jahody (1983)
" kdo nebývá na dědině tak toto v životě nepochopí!" :o))
Slnko, seno a pár faciek (1989)
" kdo nebývá na dědině tak toto v životě nepochopí!" :o))
(K)Lamač sŕdc (2010)
velmi příjemné a zábavné překvapení!!
Poslední vymítání ďábla (2010)
hodně slabý začátek a hodně dobrý závěr - takže průměr :o)