Obľúbené seriály (6)
Tie roky sedemdesiate... (1998)
Můj neoblíbenější sitcom vůbec. Nápadité, originální, maximálně vtipné. Serál jsem viděl celý v originále - asi 3x - a je to skutečně nezapomenutelný zážitek. Svěle vykreslené charaktery vás dostanou hned po první "360 degrees" scéně. Vztahových zvratů a výborně napsaných (značně srdce rvoucích) dialogů je zde taky dostatek. Bohužel jsem se už smířil s faktem, že v ČR se That 70s Show nedočkáme...ale.. není to nedostupné :)
Odpočívej v pokoji (2001)
Pozor - návyková záležitost! Tento seriál si připoutá a jen tak nepustí snad nikoho, kdo se nebojí zapřemýšlet si nad nejednou složitou životní situací. Scény a dialogy jsou výborně napsané - samozřejmě - jinak by to nebyl Alan Ball. Nestává se mi často, že by mě něco dokázalo skutečně emocionálně vyždímat - seriálu Six Feet Under se to úspěšně dařilo každý týden. Myslím, že seriály jsou velice silnou stránkou produkce HBO.
Zúfalé manželky (2004)
Simpsonovci (1989)
Studio 30 Rock (2006)
Tina Fey je bohyně!