Obľúbené seriály (10)
Červený trpaslík (1988)
Jedním slovem dokonalé,nepřekonatelné a neuvěřitelně vtipné. No nepovedlo se to jedním slovem,ale fanoušci trpaslíka jistě odpustí!!
Simpsonovci (1989)
Dexter (2006)
Výborný napínavý seriál s vynikajícím M.C. Hallem. Zrovna koukám na třetí serii a doufám, že bude stejně kvalitní jako předchozí dvě.
Nezvestní (2004)
Priatelia (1994)
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
Výbornej a vtipnej seriál. Nejlepší postava Barney!!!