Obľúbené filmy (10)
Posledný skaut (1991)
Tenhle Film prostě miluju,od začátku až do konce perfektní hlášky.Bezvadně funguje "dvojka" Willis,Wayans. Můj sen byl druhej díl,bohužel zůstalo jen u snu.
Dobyvatelia stratenej archy (1981)
Fantastický film. Je hrozně těžké hodnotit 5 hvězdami. 10 bodová stupnice by byla ideální. Film ke kterému se člověk může vracet celý život a to je podle mě nad všechny hvězdy!!
Barbar Conan (1982)
Můj nejoblíbenější film s Arnoldem. Je pravda, že jsem si film zamiloval hlavně díky geniálnímu soundtracku Basila. I přes všechny nedostatky je Conan vynikající fantasy film a u mě má navždy absolutorium.
Bournovo ultimátum (2007)
Tak dneska jsem se po druhém shlédnutí opět ujistil o tom, že Bourne je neskutečnej sympaťák a od začátku do konce mu nejde nedržet palce. Naprosto strhující podívaná, která má jen málo zdatných soupeřů. Modlím se za 4.díl.
Bournov mýtus (2004)
Agent bez minulosti mě naprosto dostal a Bournův mýtus absolutně dodělal. Dokonalá pecka s hustým Damonem.
Indiana Jones a posledná krížová výprava (1989)
Miluju pošťuchování mezi Connerym a Fordem. Výbornej díl řekl bych nejlepší ze všech.
Indiana Jones a Chrám skazy (1984)
Z původní trilogie asi nejméně vynikající díl. Kladu důraz na vynikající ,protože to tenhle film je 100%.
Táto krajina nie je pre starých (2007)
Fakt pecka,doporucuju!!! ZA poslední dobu asi nejlepší film co jsem měl možnost shlédnout. Syrovost čiší z každého záběru a ,kdo nefandil Brolinovi ,fandil proti nám!!
Indiana Jones a Kráľovstvo krištáľovej lebky (2008)
Je to supr film, ale jako vždy když se na něco strašně těším tak to není úplně dokonalé. Přes pár drobných vad se ,ale člověk rychle přenese. Harrison je výbornej a Shia mu zdatně sekunduje.Skvělej zážitek ,který si určitě několikrát v blízké době zopakuju.