Recenzie (988)
Infiltrátor (2016)
Solidní film, byť mu trochu chybí tempo.
Šedovlasý pán (2007)
Námět zajímavý, zpracování nudné.
Červený kapitán (2016)
Nepřehledné scény, huhňající herci. To jsou věci, které značně sráží hodnocení.
Podfukári 2 (2016)
Ale jo, je to za čtyři hvězdičky, byť slabší.
Anatomie pekla (2004)
Nudné ("umělecké") porno, které se snaží šokovat.
Ako ty (2015)
Poslední třetina se mi líbila. A za zmínku stojí hudba, přišla mi otravná, což se mi až tak často nestává.
Detektiv Varg Veum: Padlí andělé (2008)
Pěkné tři hvězdičky, solidní krimi.
Nezhasínaj! (2016)
Nadprůměrný horor, za což může zpracování.
Soví hnízdo (1981) (TV film)
Taková lehce podprůměrná detektivka.
Bláznivá jazda v L. A. (2014)
Celkem blbost, dokonce jsem i cca polovinu filmu zvažoval, že jej vypnu.