Recenzie (982)
Už je tu zas (2015)
Pěkné tři hvězdičky.
Jednotka samovrahov (2016)
Ale jo, líbilo se mi to.
Zozn@mka (2016)
Nelíbil se mi přístup postav ke vztahům. Ale co se týká humorné stránky, tak ta byla průměrná (místy nuda, místy na zasmání). A byla škoda, že se Pavlásek jen mihl.
Učiteľka (2016)
Učitelka, která vzbuzuje emoce, člověk by ji zabil. A to samé někteří rodiče (zbabělci, podlézavé slepice...).
Infiltrátor (2016)
Solidní film, byť mu trochu chybí tempo.
Šedovlasý pán (2007)
Námět zajímavý, zpracování nudné.
Červený kapitán (2016)
Nepřehledné scény, huhňající herci. To jsou věci, které značně sráží hodnocení.
Podfukári 2 (2016)
Ale jo, je to za čtyři hvězdičky, byť slabší.
Anatomie pekla (2004)
Nudné ("umělecké") porno, které se snaží šokovat.
Ako ty (2015)
Poslední třetina se mi líbila. A za zmínku stojí hudba, přišla mi otravná, což se mi až tak často nestává.