Posledné recenzie (429)
Chudiatko (2023)
Moje první setkání s Lanthimosem dopadlo nad míru dobře. Film i přes svojí poměrně dlouhou stopáž nestíhá nudit. Trailer jsem neviděl, ale trochu jsem se bál, že se bude jednat o nějakou artovou, surrealistickou nesmyslnou blbost, ale opak je pravdou. Forma je určitě velmi neobvyklá, hýřící barvami a hravostí, ale samotný děj a obsah se dá velice dobře pochopit a strávit. Celému filmu určitě vévodí Bella Baxter v podání Emmy Stone, které ale značně sekunduje skvělý Ruffalo. Naopak postava, která mě vyloženě štvala byl ten studentík medicíny. Viděno ve skvělé společnosti. 86%
Vesmírna pechota (1997)
Za mě docela super film. O filmu jsem nic moc nevěděl a dostal se k němu až přes Helldivers 2. I tak mohu ocenit obě roviny ve kterých snímek operu. První doslovná rovina, kdy fandíte charakterům v boji proti hnusným hmyzákům je velice zábavně natočená a zahraná. Druhá satirický rovina kritizující fašismus je nevtíravá, ale o to údernější. Obě tyto polohy fungují a v souznění tvoří super film. 81%
Hrozba smrti (2024)
Já se bavil. Sice je to naprostá blbost, ale jako oddechovka po dlouhým dni tenhle film opravdu funguje. Akce je velice dobře natočená, jen by jí na můj vkus mohlo být o něco více. Pár hlášek je tu výborných, Jake si hraje svůj vysoký standart a Connor je sice naprosto over the top, ale podle mě to funguje. Hodně se mi líbila práce s kamerou při soubojích. Z hlediska příběhu film sice nedává moc smysl, ale o to tu vůbec nejde. 70%