Recenzie (354)
Mesto 44 (2014)
Tak trochu jiná válka. Pořád skvělý zážitek.
Vojna o planétu opíc (2017)
Omylem jsem si pod zbytečně postavenou zdí nechal všechen benzín na základně. Achjo
Spider-Man: Návrat domov (2017)
V současné době (léto 2017) se komiks vlastně asi lépe natočit nedá (?) - po všech těch vlách ctrl+c a ctrl+v velmi cool.
Doktor Strange (2016)
Nadprůměrný marvel.
Lajna - Únos (2017) (epizóda)
Prvních pět minut vypadá jako ctrl+c a ctrl+v z trávy na led, ale pak to docela chytí i momenty, kdy si člověk neříká, že je to úplně marný jako předchůdce.
Černé zrcadlo - Nenávist národa (2016) (epizóda)
Nezvladatelné zklamání...přes všechnu moji lásku k Černým zrcadlům má tato povídka/tento příběh v sobě prachmálo logiky a "realismu". A jakkoliv si vybírá zajímavý téma ke komentáři (a v tom má nejblíže úplně prvním, prvnímu filmu celé série), tak hrozně od půlky hoří. Zklamání roku? haštag: achjo
Vláda (2010) (seriál)
Spíše nerealistické a tudíž neuvěřitelné. Bohužel.
Assassin’s Creed (2016)
"Uzavřete společenskou místnost" = "všichni tam bezhlavě běžte a nechte otevřený hlavní vchod!"
Taboo (2017) (seriál)
Tomáš jde nasraný ve špinavým plášti a cylindru po ulici plné krys..lidských a zvířecích...to nestačí
Westworld (2016) (seriál)
Jakoby...dost se mi líbí, že HBO zkusila z hlediska dramaturgie v Pilotu a druhém díle nové postupy jak nám prodat story, která je zajímavá a asi (určitě) i "catchy" z hlediska vysokorozpočtového SCI-FI, ale samotné provedení je někde na půl cesty. A to už dneska nestačí ani na to, aby člověk koukal na epizodu číslo tři. Časy, kdy quality TV HBO, není dost kvality.