Recenzie (1 496)
Get Lucky (2013)
no malo to aj svetlé chvílky, teda jednu - scénka s "marilyn" :))
Klub poslednej nádeje (2013)
"I guess you're handsome in a Texas hick, white trash, dumb kinda way." - žiadalo sa mi to tu napísať, tú repliku z filmu, lebo vystihuje výborne pocity z hlavného hrdinu (okrem toho "handsome" :) v prvej polhodke :)) (neskôr sa ukázalo že to s ním nie je až také zlé
WikiLeaks: Informačná vojna (2013)
Zverejnil Assange nakoniec neredigovaných 250 000 dokumentov? Zvrejnil. To o niečom svedčí a mne sa tým pádom zdá že je ten film dosť objektívne natočený.
Richard: The Lionheart (2013)
to nie je hodné ani warezu :))
Neubližujte mojej dcére (2013) (TV film)
produkt ASYLUM... Tá firma je naozaj asylum, lunatic asylum, faking morons LOL. Objektívne je to vyjma scenáru za 3* ,ale scenár je tak sprostý že celkovo to hodnotím na odpad a keby sa dalo tak ešte na menej. Postupne ma ten film začal až hrozne iritovať, že som sa už nevedel dočkať konca a nejakého zadosťučinenia, kedy tá debilná ježibaba dostane co proto :)) Píla na nervy. A to ako sa vyvíjalo odhalenie bosorky bolo tiež traaaapne, to by musela mať IQ 10 aby takú chybu urobila... :D (ináč, ktovieaké zadosťučinenie nakoniec nebolo)
Dead of the Nite (2013)
1* za Tonyha Todda, on tam vniesol na začiatku trocha zábavy, potom už ale len hrozná nudaaaaaaaaaaaa, vystriedaná slabkou akciou a extrémne stupídnym rozuzlením v duchu vrahom je záhradník.
Výdejna zavazadel (2013)
pre mňa najlepšie na tom filme je že tu hrá Christina Milian :) .Mimo to je to v rámci žánru priemer, neublíži, ale ani nenadchne
Špina (2013)
miestami do pos.... XD .............. BTW akurat dnes v TV prednostka psychiatrickeho odd spomenula ze jednym z neziaducich ucinkov marišky je spustenie Panickej poruchy...
Hry o život: Skúška ohňom (2013)
najprv nuda potom trápne úteky pred hmlou, opicami a blbcami a nakoniec bláznivý zmätok. Enders game je nekonečne lepší a vyspelejší film (a pravdepodobne to platí aj na porovnanie predlôh), trápne že toto tu ale zarobilo 850 melónov a enders len zhruba toľko čo stál. (Ale ja som k zárobku tohto čuda neprispel, warez.. heehee :P)
Rivali (2013)
za slabšie 4* to je, už len kôli rozpočtu a čo z neho vyplýva, ale aby to malo celkovo 92% a bol to 119 naj film, tak to je mi na smiech. Veď je to taký "priemerný" jednoduchý film