Obľúbené filmy (7)
Kasíno (1995)
Gattaca (1997)
Taxikár (1976)
dosti nadčasové řekla bych.... skvěle vytvořená atmosféra... (na žebříčku IMDb se Taxikář pohybuje okolo 35. místa - inu jiný kraj jiný mrav :-P )
Donnie Darko (2001)
Cesta do fantázie (2001)
surrealismus s lidskou/dětskou tváří