Recenzie (73)
Prometheus (2012)
Jak asi víme, začátek byl dobrý, (proto se držím 3*), zbytek filmu "zkousnete podle toho, jakým typem diváka jste" (J*A*S*M). Například po lobotomii se to zvládne.
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
Taková touha po vdavkách se v této době moc často nevidí, obzvláště když se chce vdávat Ted (ano, jsem srozuměna s tím, že je to muž).
Zem - história jednej cesty (2009)
z ekofilmů jsem už vyrostla, zejména těch nudných. svěráka podkreslují nějaké pralesní ženské výkřiky - možná lepší vypnout zvuk.
Victoria Silvstedt - Můj perfektní život (2008) (seriál)
to není jen modeling, to je poslání!!!!
Tron: Dedičstvo (2010)
škoda, herci otevírají pusu
Zlatovláska (1973) (TV film)
i v jednom z největších říčanských pajzlů si ji štamgasti vynutili!
Legenda o sovích strážcoch (2010)
ta druhá je za novosadské kino Jadran, kde je Ony již stálým hostem. jediným.
Wallander (2008) (seriál)
vede si skvěle i přes absenci fenolftaleinů a elektroforéz. a navíc skandinávie jak se patří. a jako malé bezvýznamné plus je tvůrcova záliba v elektrickém proudu, sekerách, ...
Kapor na torte (2010) (relácia)
objímání stromů v kombinaci pozitivního přístupu k životu Ivety, plastová panenka Dolly a pak nějakcí lidé. nic špatnějšího jsem poslední dobou neviděla, nemám slov, děkuji, prosím, jistě na brzkou shledanou!
Mravenci nesou smrt (1985)
potloukat se kolem Vřídla po setmění je velmi nebezpečné, nikdy nevíte kolik je tam feťáků