Obľúbené seriály (10)
Akty X (1993)
Hra o trůny (2011)
Tak výrazný a vymakaný fantasy seriál, který navíc tento žánr výborně kříží s temně historickým-středověkým eposem, doopravdy chyběl v klenotnici filmového umění. Coby milovník fantasy, bych rád časem sáhnul po knižní předloze.
Hrdinovia (2006)
MacGyver (1985)
Most (2011)
Poslední království (2015)
Sherlock (2010)
Strážce duší (2005)
Vikingovia (2013)
Co bych měl k tomuto velkolepému počinu napsat jakožto milovník vikingské historie a mýtů. Jednoduše dechberoucí, výborně zpracované celkově i co se detailů, výběru herců, staveb a v neposlední řadě exteriérů týče. Velké překvapení, jen tak dále. Pro mě nejlepší filmový / seriálový počin z tohoto období a prostředí. Naneštěstí se sledováním 5. série kvalita seriálu rapidně klesla a to hlavně stagnací a prázdnotou dějové linie a naprostým posráním islandské dějové linie.