Recenzie (176)
Rande v Ríme (2010)
Jedna z nejnudnějších romantických komedií. Snad ani jednou jsem se nezasmál a předvídatelný až hrůza.
Svět hledá superhrdinu! (2006) (relácia)
Špička ledovce v trapnosti reality-show. Co to musí být za zoufalce, aby se přihlásili do něčeho takovýhohle?
Dexter (2006) (seriál)
Je to trochu divný fandit seriovému vrahovi. Seriál, který chytne a už nepustí, přesně jako hlavní hrdina.
Ted a spol. (2009) (seriál)
Šéfka Veronika je jedna z mých nejoblíbenějších seriálových postav, Portia de Rossi je v té roli naprosto dokonalá. Ta srší jednu suchou hlášku za druhou, až je to brutálně vtipný. Ostatní postavy už tak výrazné nejsou, jediný, kdo ještě ujde je Linda, zbytek tvoří jen vatu.
Šéfka (2011) (relácia)
Tuto reality-show nejde brát vůbec vážně a už vůbec se nedá uvažovat, že by některý ze soutěžících mohl být top-managerem firmy, jak je nám pořád předkládáno. Nicméně se při sledování dobře bavim, takových exotů není ani v kontejnerových reality-show.
Resident Evil: Afterlife (2010)
V trojce to byla jedna velká mláticí akce za druhou, tady se zas pro změnu jenom střílí a zpomaluje se každá druhá akce ve stylu matrixe. Potěšil Michael Scofield, který v prvním záběru je opět uvězněný.
Resident Evil: Apokalypsa (2004)
Oproti, pro mě, skvělé jedničce, docela zklamání. Škoda, že se celý film odehrává za tmy a tak nevyniknou akční scény.
Krv ako čokoláda (2007)
Určitě to není horor. Je to příjemný romantický film se sympatickou ústřední dvojicí a pěkným příběhem, kdy se hlavní hrdinka (vlkodlak) zamiluje do člověka a poté půjde proti svým.
Tak troška sexi (2008)
Typická teenagerská komedie o holce, která chce získat školního krasavce. Podobných filmů už bylo ..., a tento nepřináší nic nového.
Góóól! (2005)
I když je ve filmu spousta fotbalových nesmyslů a chyb, tak i přesto mě to bavilo. Je to taková pohádka o popelce pro kluky.