Recenzie (138)
Zločin (2011) (seriál)
První série luxus ! Trochu mě to pochmurnou atmosférou připomíná Twin Peaks. Druhá řada už taková stereotypní...
Havran (2012)
Dobré :)
Veľký hráč (2002) (TV film)
Mě se to líbilo. Ukázka toho, jak se mladý kluk snaží zbohatnout za každou cenu, jak bude hýřit prachama a užívat si luxusu a nakonec to samozřejmě dopadne dle očekávání špatně... Co víc chtít ?
Ja, moje druhé ja a Irena (2000)
No, dle komentů jsem čekal hovadinu, ale mě se to líbilo :) Některé hlášky a situace si prostě budete pamatovat dlouho... http://www.youtube.com/watch?v=ApMel9DdnLo&feature=related
Mimo zákon (2008)
Tak tohle byl mazec. Prvotřídní Béčko, které vás dostane výbornou atmosférou a samotným koncem.
Oddělen (2011)
"Je to tak jednoduchý, být lhostejný...Chce to odvahu, aby to člověku nebylo jedno."
Kúpili sme ZOO (2011)
Pěkný rodinný film, který si budete pamatovat i díky skvělému soundtracku od frontmana Sigur Rós.
Vzkvétání (2011)
Špatné to není, ale Zeitgeist: Moving Forward osloví mnohem víc lidí...
Dýchaj! (2010)
Tleskám...Až na ten konec výborné. A Trade si nechám ještě další týdny v šuplíku...
Tu to musí byť (2011)
Příběh hezký, hudba též :) ... ale tak nějak se mě to zdálo zbytečně dlouhé. Kdo má rád roadmovie, může v klidu přeskočit prvních 45 minut a o nic nepřijde... Střihoruký Edward moderní doby