Posledné recenzie (22)
Núdzový východ (2008)
Tak pravdivy, az je kruty.
Polárny expres (2004)
Sledoval som to jednym okom na Stedry den, tak preto ta bonusova hviezdicka:)
Bol raz jeden život (1987) (seriál)
Prijemne s uzitocnym... Medicina hrou:)