Recenzie (68)
To Kapitola 2 (2019)
Pokračovanie, ani len nepripomínajúce Áčkovú produkciu, ale skôr nejaký Béčkový hororový experiment, ktorý z konečného dojmu pôsobí skôr ako nevydarená paródia. A to určite nebol zámer.
Vtedy v Hollywoode (2019)
Oscarovo zahrané DiCapriom a Pittom, perfektne natočené Richardsonom a fenomenálne napísane a zrežírované Tarantinom.
Harry Potter a väzeň z Azkabanu (2004)
Najlepší Potter s jedinečnou atmosférou a úžasným vizuálom. 100%
Čierna krv (2007)
PTA a DDL sú z iného sveta. Pohlcujúce, strhujúce, dokonalé. Masterpiece
Upgrade (2018)
Za ten strhujúci záver sa nedá inak ako plný počet...
Tintinove dobrodružstvá (2011)
Spielberg s neuveriteľnou ľahkosťou mixuje zábavnosť, hravosť a epickosť, filmársku zručnost (akcia sa odohráva vo viacerých plánoch, chytré prestrihy, prehľadné krúživé zábery) a samozrejme neuveriteľnú lásku k Hergého dielu, vďaka ktorej je vyrozprávaný príbeh Tintina, Haddocka a Snowyho tak brilantne.
Interstellar (2014)
Film, nad ktorého scenárom a spracovaním žasnem aj po šiestej, siedmej projekcii. Dokonalý vesmírny epos najprecíznejšieho režiséra súčasnosti.
Transformers: Posledný rytier (2017)
definícia slova bullshit
Ratatouille (2007)
Krásny príbeh, dokonalá animácia a neuveriteľný šmrnc, ktorý dosť chýba novým animákom.
Lady Bird (2017)
Toto je presne ten typ filmu, ktorý si v živote už nikdy nepozriem.