Recenzie (3 099)
10 vecí, ktoré na tebe nenávidím (1999)
Několik humorných okamžiků a hlavně sympatičtí herci dělají z tohoto snímku něco, čemu se nebudu podruhé bránit. A na Heatha si zavzpomínám vždy rád.
Animatrix: Detektivní příběh (2003)
Noir atmosféra se povedla, detektivní příběh mi také vyhovoval. Více takových story.
Animatrix: Program (2003)
Příjemná atmosféra, úplně z jiného soudku než např. Světový rekord.
Animatrix: Světový rekord (2003)
Asi nepatřím mezi vyvolené, které animatrix uchvacuje. Doufám, že narazím na více pohlcující díly.
Kolo (2003)
Nápad geniální, animace úžasná, ale vše zůstalo z velké části trestuhodně nevyužito.
Saw 2 (2005)
Saw je veleúspěšná série s několika pokračováními, která těží hlavně ze dvou věcí - ukázat divákovi co nejvíce zajímavých úmrtí a promyšlené pointy. To se podařilo i ve dvojce a nepřijde mi o nic horší než první díl. Ani Jigsawovo poselství o životě a smrti mi nepřijde nijak otřepané. Slušné pokračování, které si další díly určitě zasloužilo - dnešní horror trend a obliba u diváků mluví za vše.
Patrick (1978)
Punc starého hororu se Patrickovi upřít nedá. Solidně se buduje atmosféra a celý námět je poměrně zajímavý. Nudnější pasáže a slabší scénář však film zanechávají v průměrných (nejen australských) vodách.
Firemný masaker: Hrôza v Maďarsku (2006)
Snímek sice nemá hlavu ani patu, ale humor mi víceméně seděl a několik drsnějších scén zachránilo třetí hvězdičku. Dyer mě nezklamal a zůstává u mě v žebříčku nejnadanějších mladých herců Británie.
Let's Pollute (2011)
Ne grafikou, ale poselstvím o hlouposti lidstva je tento snímek výjimečný.
Tong (2009) (študentský film)
Asijský vědec Tong vypadá jako sběratelská figurka typu bubble-head a méně sympatickou postavu bych hledal jen těžko.