Recenzie (3 101)
Morgan (2016)
I přes průhlednou pointu jsem asi dostal více, než se dalo čekat. Svižné a zajímavé, s dobrým hereckým obsazením.
Ohňostroj (1997)
Příliš poetický Kitano, kterému více sluší naturalistické vypořádání s Jakuzou.
Hush (2016)
Rozjezd velmi slibný, čím dál více však snímek zapadá do hlubiny normálu. Mám rád Flanaganův styl, Oculus byl ale pouze jeden.
Vražda na strednej (2017)
Dvojice středoškoláků vyšetřuje vraždu - na tom není nic špatného, kdyby styl filmu nešel naproti právě pubertálním jedincům a nebyl tolik naivní. Před 20 lety bych dal plný počet, dnes ocením alespoň soundtrack.
Barry Seal: Nebeský gauner (2017)
Energická taškařice s dobrým Cruisem z období vlády Escobara, která většinu času hraje na úsměvnou notu a realitu předkládá velice romanticky.
La La Land (2016)
Nemám rád muzikály (výjimečná Pomáda potvrzuje pravidlo), takže nejsem cílovou skupinou. Nadprůměrné herectví hlavní dvojice dláždí cestu průměrnému, až povrchně blyštivému oscarovému snímku.
Po strnisku bosý (2017)
Já bych to velmi kriticky neviděl - ano, jedná se o jeden z nejslabších svěrákovských filmů, ale stále více převažuje milé nad nemilým. Jen herci jakoby se ve svých rolích necítili.
Muž v temnote (2016)
Zručně natočený filmový nesmysl, který s ubíhajícím časem spíše uráží. Netušil jsem, že mladý člověk by se v ohrožení života nedokázal dostat z prostorného několikapatrového domu, kde žije jeden potácející se slepec. To je opravdu skvělý námět.
Wind River (2017)
Těžká věc z vícero pohledů, ale na ty nejlepší v oboru troška chybí. Dobrou náladu po filmu mít nebudete.
Baba z ľadu (2017)
Další do sbírky depresivních komorních snímků. Kronerové herectví je famózní, jako kdyby brzdila vlastní emoce, výborně se na ni kouká.