Recenzie (44)
Legalizace marihuany v Americe: Nová vlna zelené horečky (2023) (TV film)
Osobně jsem se nic nového nedozvěděl.( I když některé modely by stály vidět osobně.) Zákazy, pak povolení a nakonec regulace. Njn v úessá je vše možné.
Mýty a realita: Pravá tvář SS (2022) (seriál)
Jeden z lepších seriálů o WWII. Pár nových informací a fotografií jsem se dozveděl a viděl.
Alžběta II.: Tři dny v Česku (2022) (TV film)
Dokument hezký, ale bylo k zasmaní vidět, jak se honem na rychlo dělají změny. Jak v Troškova slunce senu 😁
Singl Švindl (2022) (relácia)
🤢🤮🤮🤮🤮🤮
Vyšehrad: Fylm (2022)
Po seriálu jsem se docela tešil na film, že by to mohla být dobrá prdel, která se tu v ČR málo točí. Mno mno mno docela zklamání. Parádní hlášky padly na začátku a pak sucho. Po druhé polovině filmu už divák tuší jak určité scénky dopadnou. Jak jinak než opačné ( pohlavý) otočí úrčité děje. Mno nemastný neslaný. Za mě jsem se víc bavil u seriálu. 65%
Nečum na mě show (2021) (relácia)
Prvních 13 min, a hned klepání na čelo a tápavé nádechy . 🤦🏻♂️ Má toto prima cool zapotřebí?. Idiot co driv prskal do mikrofonu, jsi začal nasazovat maňáska a chovat se jak 12 letý kretén. Buď stárnu a nebo poslední dobou cpou sračku za sračkou do TV.
Like House (2021) (relácia)
Dementi ze socialních sítí, s vymrdanýma hlavama z internetu, který ještě serou do televize. 🤦🏻♂️ SRAČKA,ODPAD,ŽUMPA.
Aféry - neuvěřitelné životní příběhy (2016) (relácia)
Opět barandov, opět série barandotrapáren. Snad jen důchodci to žerou 🤦🏻♂️
Jen jedno přání Honzy Musila (2017) (relácia)
Ani né odpad jak žumpa, a Musil v popředí. Větší ho*na jsem v televizi nevyděl.
Souboj Titánů (2019) (relácia)
Jedna z dalších rádoby factory realit.