Recenzie (54)
Špunti na cestě (2022) (seriál)
Až asi na jeden díl, který byl trochu mimo, hodnotím velice kladně. Po delší době povedený seriál z produkce ČT - odpočinkový, vzhledem k jedné z hlavních linií, ne až tak komediální, ale přesto plný hlášek a vtipů.
Špunti na cestě - Karel Veselý (2022) (epizóda)
Skvělý, dojemný konec.
Náves - Druhá liga (2006) (epizóda)
První díl byl mnohem lepší, a to nejen obsahově, v tomto díle je totiž hercům (hlavně mužům) špatně rozumět, jak huhlají a neartikulují.
Grey Gardens (1975)
To byla teda jízda! O exsitenci tohoto dokumentu jsem se dozvěděla náhodou, stejně jako o těchto dvou ženách, byla o nich totiž zmínka v Gilmorkách. Ale teď zpět k filmu: dokument jako takový je super, zachycuje život nebo spíš živoření dvou bláznivých žen v obrovském domě plném nepořádku, harampádí a vzpomínek.
Ženy z rodu Gilmorovcov - Niekto prednáša a niekto si farbí vlasy (2002) (epizóda)
Skvělej díl! Chudák Lorelai, ale podle mě z toho nakonec vyšla dobře.
Náves - Blonďák (2006) (epizóda)
Skvělý první díl, Simona Stašová tu je naprosto fenomenální.
Zoo - Náprava mužů (2022) (epizóda)
Upřímně, sleduji to už jen abych zjistila, jestli to dá Viky dohromady se soudcem,... Syd alias Anča je strašná herečka, nechápu, kde ji vzali, její repliky jsou utrpení.
Špunti na cestě - Guru (2022) (epizóda)
Tenhle seriál ma za cíl pobavit, což se mu opakovaně daří. Jsou tam dobré scény i hlášky a řekla bych, že o malé Kačence ještě uslyšíme :)
Zoo - Zázrak zrození (2022) (epizóda)
Tento seriál má velmi klesavou tendenci, tenhle díl byl úplně o ničem. Pozitivně hodnotím jen povedenou roli Viky a její uštěpačné poznámky a humor, za což dávám aspoň jednu hvězdu. Na druhou stranu, představitelka Sid je strašná, nemůžu snad ani říct "herečka".
Ženy z rodu Gilmorovcov - Vzťahy a nedorozumenia (2002) (epizóda)
Kdybych někomu měla pustit jeden díl Gilmorek, pustím mu s největší pravděpodobností tenhle. Přesně totiž popisuje vztahy mezi hlavními postavami.