Recenzie (54)
Ženy z rodu Gilmorovcov - Urobíme zázrak (2005) (epizóda)
Miluju tu scénu, kde Emily s Richardem tančí, Parisny poznámky ke kapitalismu a nejvíc závěrečnou scénu, kde si Emily namaže Shiru na chleba.
Šampióni: Späť na ľade - Zmeny hier (2021) (epizóda)
Přiznám se, tenhle dětský seriál jsem si pustila jako velká fanynka Gilmorek. Nejenže Lauren Graham snad nestárne, ale první díl se mi moc líbil, scéna v jídelně mě až dojala. Dávám pět hvězd a jsem zvědavá, jak to bude pokračovat.
Ženy z rodu Gilmorovcov - Rozhádané krstné mamy (2005) (epizóda)
Rory mě od té příhody s jachtou neskutečně štve.
Iveta Bartošová: Nekonečná (1998) (hudobný videoklip)
Vždycky když tenhle klip vidím, říkám si, jaká je škoda, že není z nějakého filmu.
Iveta (2022) (seriál)
Za mě velice povedené a Ondřej Brzobohatý v roli Ladislava Štaidla je skvělý.
Ako sa vydať za milionára (1953)
Opět pěkný kousek, krásně barevný, nádherné šaty, dobrý konec s "polepšením" hlavních hrdinek a jako bonus krásné záběry na New York. Viděla jsem s dabingem z r. 1994 (V. Zawadská, S. Laurinová a R. Merunková) a ten se také velice podvedl.
Páni majú radšej blondínky (1953)
Paráda, skvělá klasika, nádherné kostýmy a interiéry, český dabing rovněž špičkový. Pokaždé žasnu nad krásným barevným provedením.
Iveta - Tisíc obyčajných vecí (2022) (epizóda)
První díl mne velmi příjemně překvapil. Myslím, že si Iveta Bartošová po to všem, čím si s médii prošla takový seriál o své cestě za slávou zaslouží. Snad další dva díly udrží s prvním krok :) Jen doufám, že seriál opět nerozvíří kalné vody hnusného bulváru:(
Jeden z nás lže - Jeden z nás není jako ostatní (2021) (epizóda)
Začíná se to pěkně rozjíždět.
Dobrodružstvá kriminalistiky - Rekonštrukcia (1989) (epizóda)
Skvělý díl a Nelly Gaierová byla perfektní!