Posledné recenzie (15)
Baby (2018) (seriál)
Po SUMMERIME moja druhá skúsenosť s talianskym seriálom na Netflixe. Niektoré epizódy stáli za to, iné zasa nie. Pre mňa je to veľmi ploché a skresľujúce. Život zbohatlíckych teenegerov na prestížnej škole, ktorý sa točia v kolotoči klamstiev je v určitých okamihoch až "nechutný". Oceňujem množstvo sympatických solídne hrajúcich mladých hercov, s ktorými sa ešte určite stretneme. Zabudnúť netreba tiež na hudbu, ktorá dodala tomuto seriálu náboj a štýl. Nakoniec hodnotím 3/5. Aj keď tam boli náznaky fajn myšlienok a príbehov, seriál ako celok ma na základe mojich očakávaní skôr sklamal.
Maličkosti (2019) (seriál)
Konečne znovu niečo, čo po neúspešných pokusoch Netflixu v podobe I AM NOT OKAY WITH THIS alebo o čosi lepších, talianskych teenegerských seriáloch SUMMERIME, či BABY nadviazalo na úspechy SEX EDUCATION a THE END OF THE F***ING WORLD. Kvalitovo niečo medzi, oplatí sa pozrieť, má to niečo do seba. Ak si dievča a hľadáš teenegerský seriál zaručene si to užiješ.
Ďábel (2020)
Až príliš vyhrotené tými smrťami v každej z prelínajúcich sa pasáží filmu. Jednotlivé príbehy mi prídu nedotiahnuté do konca a chýba mi tam nejaké to gro, ten veľký boom, niečo čo ten dej samotný vedie a preto to je potom celé príliš monotónne a zdĺhavé. Dobré herecké obsadenie, kvalitné výkony.
Posledný denníček (1)
elisha applebaum