Recenzie (1 297)
Anjelik na nervy (2015)
Češi mají v 21. století zálibu točit nedívatelné sračky?
Mazacia hlava (1977)
Solidní psycho záležitost s pořádnou dávkou depky a nechutnosti. Točit podobné filmy by dneska bylo nemyslitelné. Je to něco, co uvidíte jednou a dost ale i tak doporučuju.
Misery nechce zomrieť (1990)
Dnešní kinematografie si už nemůže dovolit něco takového. Potvrzuji že výkon hlavní ženské postavy je kořením celého filmu. Ten křížek na krku to jen umocňuje.
Svadba na vidieku (2002) (TV film)
Jeee odpadovka s indiánem :-)
Grinch (2000)
Nééé to je strašné!!!
Můžu dál? (2016) (relácia)
Strčte si roho debila už doprdele. Které hocado mu dává furt smlouvu!!!!!! Co?!!!!!!
Zlatý kompas (2007)
Evu Green a Daniela Craiga si umím předatavit spolu v lepším filmu...
Texaský masaker motorovou pílou 3D (2013)
3D je jako relikt z doby, kdy si všichi mysleli že to bude nějaká bomba. Potom to působí dost trapně když to dává televize. Pro mě je edice z r. 2003 nepřekonatelná.
Kutyil s.r.o. (2008) (seriál)
Dno.
Frekvencia (2000)
Takové filmy už se dnes netočí.