Recenzie (259)
Prisľúbená princezná (2016) (TV film)
Mnoho vánočních premiérových pohádek se řadí do kategorie "zapomenutelná". Tato je jednoznačně nezapomenutelná, ale čisto čistě v tom negativním smyslu slova. Od A do Z, od začátku do konce jedna velká naleštěná bída. Proti tomuhle je včerejší Pravý rytíř pětihvězdičkový skvost! A co ta stopáž? Na ČT teď ctí zásadu, čím blbější, tím delší?
Pravý rytier (2016) (TV film)
Průměrná štědrovečerní pohádka, která se nejspíš nestane vánoční klasikou, ale k úplnému zatracení také odsouzena určitě není. Je to příjemná dobrodružná pohádka, kde udatní rytíři zachraňují spanilou princeznu (jaká příjemná změna oproti neustálým snahám o "emancipované" pohádky). Takovéhle pohádky mám rád... i když, kde jsou ty časy, kdy krásné princezny unášel Mrakomor? To byl jiný řízek!
Kosmo (2016) (seriál)
Čím větší očekávání, tím větší zklamání. Některé fóry mi přišly geniální a tlámal jsem se u toho. Myšička je jako ministr místy dokonalý. Osádka raketoplánu dojem ovšem kazí. Někdy mi připadá, že už se to s tou národní sebekritikou až přehání a místo sympatické schopnosti se sám sobě zasmát už to hraničí s posedlostí se zesměšnit za každou cenu.
Rapl (2016) (seriál)
Kuneš je prostě drsnej. To je tak 90 % charakteristiky tohoto seriálu. Detektivní zápletky sice nejsou vždy úplně duchaplné, ale i tak koukatelné. Seriál celkově nad průměrem české detektivní tvorby. Skoro celá hvězdička plus za úvodní "bondovské" titulky.
Operácia Anthropoid (2016)
Nebudu moc pitvat reálie (nejsem žádný "heydricholog", ale pár knížek jsem už na toto téma četl). Film mi připadal hrozně roztřesený (to je teď móda?). Věkový rozdíl mezi Gabčíkem a Kubišem byl jeden rok a oba měli stejnou hodnost, ale podle filmu by se mohlo zdát, že Gabčík byl mnohem starší a zkušenější. Bitva o kostel ale byla povedená. Jinak musím bohužel konstatovat, že Atentát (1964) byl o krapítek lepší.
Domek z karet (2013) (seriál)
Frank je snad ten nejpodlejší padouch, jakému jsem kdy v televizi fandil (nemá to nějaký negativní vliv na psychiku?). Každopádně seriál je to šestihvězdičkový.
Ztracená brána (2012) (seriál)
Volné pokračování Ďáblovy lsti. Přesun do Prahy a změna záhady: místo Ďáblovy bible Woynichův rukopis a svobodní zednáři. Trochu slabší než Ďáblova lest (zvlášť konec nebyl tak působivý), ale i tak to stačí na *****.
Ďáblova lest (2009) (seriál)
Nikdy jsem neměl rád fantasmagorie a filmy o paranormálních jevech a podobných nesmyslech. Ovšem Strachova lest mě opravdu chytla a s chutí jsem ji zkouknul. Opravdu pěkná krimi "duchařina".
Detektívi od Najsvätejšej Trojice: Päť mŕtvych psov (2016) (seriál)
Z mého pohledu nejlepší případ ze série, i když mi to na konci přišlo zbytečně natahované a klidně by to sneslo jen dva díly.
Detektívi od Najsvätejšej Trojice: Prípad pre exorcistu (2015) (seriál)
Možná trochu rozvleklá, ale jinak dívatelná mysteriozní detektivka.