Obľúbené seriály (10)
Griffinovci (1999)
Volajú ma Earl (2005)
Skvělí seriál po humorné, herecké stránce. Každý díl byl něčím speciální. Pokud se ale do seriálu zažere te jako já,tak vás bude mrzet že není dokončený.
Avatar: Legenda o Aangovi (2005)
Perníkový tatko (2008)
Fate/Zero (2011)
Violet Evergarden (2018)
Smutné poutky se světem ve kterém píše dopisy zákazníkům
It's Always Sunny in Philadelphia (2005)
Perfektní seriál o partě přátel co vlastní bar