Recenzie (19)
Glen, nebo Glenda (1953)
Nepřišlo mi to tak děsné, ale asi ani tak vtipné, aby celé kino řvalo smíchy, když je záběr na jedoucí auta.
Vyšší princip (1960)
Málek je bůh! (a můj nový hrdina)
Pale Cocoon (2005)
Tak to mě zas tak nedostalo...ještě navíc ta úděsná písnička...
Žert (1968)
Dva a půl. Neviditelná půlka je za to, že se mi knížka líbí. Narozdíl od čudného zpracování plného herců jednoho výrazu.
Nebo nad Berlínom (1987)
Mít ke mně nějaký chlap takový projev jako měla Marion k Damielovi, tak zdrhám, co to jde. Obecně mi to dneska sedlo asi tak jak oběd ve školní jídelně a divím se, že jsem vydržela 127 minut takového núďa... Zas sympaťáci Bruno Ganz, Peter Falk a Nick Cave a atmosféra v knihovně to trochu vytahujou.
Divokosť v srdci (1990)
Divné. A že znám i lepší divnosti...A Dafoe no more. Ten chlap mě fakt děsí. Na druhou stranu Sailor by mi mohl zpívat od rána do večera...
Hranice života (2005)
Přemýšlím, přemýšlím a asi ještě chvilku budu. Nicméně moje dosavadní verze se mi velmi zamlouvá a prostě celkově povedený kousek (navazování scén, hudba etc.). Jo a zlynčovat ty, co tu furt melou něco o Lynchovi...mám pocit, že jednou někdo něco řekne a všichni ostatní musí opakovat (mně Lynche připomíná tak možná Naomi Watts) :D
Zbytečná krutost (1984)
Kam se hrabe Fargo...a navíc Frances McDormand vypadá konečně jednou sympaticky! (a Carter Burwell musí být genius)
Káva a cigarety (2003)
Let's pretend this coffee is champagne. - Why would we do that? - Well...to celebrate life! : ). . .Přemýšlím něco mezi třema a čtyřma *. Na jedné straně chvilkama fakt nudka - což u mě povětšinou dopadá bídně (usínám/vypínám a následně i bídně hodnotím) - kecy o tom, jestli někdo má problém nebo ne, jsem nějak nepobrala, nebo twins s elvisem - z Buscemiho sliz přímo kape...Ovšem na druhé "chudák Albert" Alfred Molina a ten jeho "upper-class" bratranec, Iggy s Waitsem (který má fakt úžasný hlas), Shelly-Cate, White Stripes, dokonce i stáletragickytvářícíse Bill Murray a hlavně ti poslední dva borci to jasně převyšujou! Když přičtu ty stolky. 4*. A ještě ten úvodní song...
Kult hákového kríža (1998)
Tak trošku pohádka, ale já pohádky ráda...