Recenzie (8)
Elysium (2013)
Jedna hvězda dolů za socialistickou agitku, druhá za nesmysly ve scénáři. Kdy už konečně scénáristé pochopí, že na scifi chodí lidi co mají rádi logický a fungující scénář místo hromady na sebe nakupených faktů, které s vzájemně odporují? Je mi jasné, že tohle buřtožroutům nevadí, ale kurňa fakt by dalo tolik práce to doladit?
Banshee (2013) (seriál)
Brutálně nadhodnocená blbina. Vydržel jsem to do pátého dílu a končím. Je to srajda plná nejklišovatějších klišé, které kdy hollywood vysral. Je to plné nesmyslů, ale hlavně je to slaboduchá a předvídatelná nuda. Na usnutí dobrý, jinak maximálně tak ke sraní.
SEALS: S nasadením života (2012)
Akční scény super, zbytek je sračkoidní propaganda...
Iron Sky (2012)
Svérázný helium punk. 4* za odvahu.
Drive (2011)
Točeno rychlokamerou snad na 100fps, soundtrack nechutně přeslazený a herec, co může hrát mrtvého i živého a nezměnit výraz v obličeji...i přesto to celkem fungovalo.
Bdelý život (2001)
Docela zajímavý film plný zásadních myšlenek, který je bohužel dost zkažený chaotickou vizuální formou a zbytečně rychlými monology....
Zrodenie Planéty opíc (2011)
Šimpanzí Prison Break s velmi předvídatelným dějem...nic extra, ale animátoři si fakt vyhráli.
Achiles a korytnačka (2008)
Tragikomedie o tom, že umění je řehole a opravdovou cenu má jen člověk, který vás pochopí. Ve filmu je pár opravdu skvělých obrazů a opravdu hodně dobrých výtvarných nápadů (obraz s metrem nebo město z barevných tub). Silný snímek, který rozhodně stojí za vidění .