Posledné recenzie (14)
Hra (1997)
Mindfuck, mindfuck a za ním ďalší. A samozrejme som zabudol na ďalší mindfuck. Moja mind bola fucked so many times až si začínam dávať pozor, komu verím. A ešte fakt, že od svojho brata už žiaden darček na narodeniny neprijmem.
Leon (1994)
Emotívny film od Bessona. Zaujímavý koncept vzťahu hlavného hrdinu s malou Mathildou. Trocha mi ale chývali tie akčné, stealth scény, pretože nakoľko ich bolo minimum tak boli zvládnuté chytľavo. Ale to je iba subjektívny názor, pretože film bol zameraný najmä na transformáciu Leonovho života prostredníctvom malej slečny, ktorú mimochodom Portman stvárnila bravúrne. Keď som už pri hercoch, nedá mi nepodotknúť záporného Oldmana, ktorý sa do role Stansfielda vžil tak autenticky, až z neho ide strach. Reno tradične s noblesou. Všetky potrebné faktory na vznik excelentného filmu teda obsiahnuté sú, herci, príbeh, hudba, scénar a réžia... ťažko by sa hľadalo niečo negatívne.
Mlčanie jahniat (1991)
Od prvej sekundy do poslednej časti tituliek som bol v strehu, vytržení a údive z tohto neskutočného kúsku. Mlčanie jahniat je jednoznačne najviac napínavý film ktorý som videl. Perfektne nastolená atmosféra a prítomnosť vraha (aj nepriek tomu, že sme o ňom vedeli málo, stále bolo Buffalo Billa cítiť) Ešte treba podotknúť obdivuhodnú J.Foster (a krásnu zároveň) a pološialeného A.Hopkinsa. Výkon týchto dvoch mi ostane ešte dlho v pamäti, ostatne ako celý film.