Recenzie (5)
Tajomstvo starej bambitky (2011) (TV film)
Dávám 4 hvězdy, 2 za pohádku samotnou, plus 1 za Ondru Vetchýho coby hrnčíře v džínách a poslední hvězdu uděluju za ty vtipné, trefné a naprosto kouzelné narážky na korupci, vládu apod. Byť nejsem milovník televizních pohádek ČT, u tehlé jsem se fakt válela smích, protože to bylo KUDLA vtipný!
Rollerky (2009)
Tohle zkrátka miluju, už pro tu bazénovku a MARCO POLO.
Podozriví (1995)
Perfektní, perfektní, perfektní... A největší trik, který kdy ďábel vytasil, bylo přesvědčení světa, že neexistuje.
Popel z nebe (2008)
Krásný a emotivní film, více o lidech než o ekologii. Dala bych i pět hvězd, protože film mě vážně dostal svojí křehkostí a v dnešní době tak málo užívaným způsobem zpracování, ale za ten konec musím ubrat, takže 4,5.
Famílie (2010) (seriál)
Milý seriál, který ani jedno rodinné klišé nenechá v klidu. Mám velkou slabost pro Lauren Graham, která mě tu v roli Sary velmi potěšila. Celkově je to velmi pohodový počin, který bych já osobně zařadila mezi svůj TOP 10.