Obľúbené filmy (10)
Rivali (2013)
Naprostá pecka, na ten film jsem šla 3x! Totálně mě dostalo provedení, záběry ze starých závodů vs. nové, podání příběhu, zvuk. Daniel Brühl skvělý výkon.
Vymedzený čas (2011)
Po dlouhé době v kině snímek, který mě nadchnul. Dobrý námět a dobré obsazení, od Cilliana jsem to čekala ale Timberlake mile překvapil.
THX 1138 (1971)
Tron: Dedičstvo (2010)
Lesný duch (1981)
Na hrane zajtrajška (2014)
Pro mě naprostá pecka, spokojenost.
Kód Enigmy (2014)
Scarface (1983)
Votrelec (1979)
Vetřelec je nadčasový, akorát v tv dávají ostrouhanou verzi.