Recenzie (51)
Áno, šéfe! (2009) (relácia)
Tohle je fakt vrchol, zlatý Jarda Sapík.
Gangy z Birminghamu (2013) (seriál)
Velká spokejonost s 1, 2 a 4 řadou ( 4. řada hlavně, díky Adrienu Brodym). 3 a 5 řáda, hrozně utahaná a nezábavná. Ale za Cilliana Murphyho a Adriena Brodyho 4*.
Pre gram kokaínu (2012)
Vůbec ne špatný film, jen občas moc utahaný.
Star Trek (2009)
Perfektní
Babica vs. Sapík (2015) (relácia)
Naprostá paráda a spokojenost. Je vidět, že pan Sapík je opravdu velký znalec a borec v oboru kulinářství a co se týče Jirky, klasika člověk se pořádně zasměje.
Rocky (1976)
Extra třída!!!!
Rocky Balboa (2006)
Nejlepší díl Rockyho !
Vikingovia (1999)
Pro mě úžasný film, ale každý člověk má jiný názor.
Zločiny Velké Prahy - Loutkohra (2021) (epizóda)
Já jsem docela spokojen, obsazení perfektní i pan Šafařík, docela ušel, oproti "velko" roli Žita. Jen po prvním setkání , je okamžitě jasné kdo je vrah.
O liečivej vode (2020) (TV film)
To je opravdu velká mizérie. Opět se ukázalo, že naši východní sousedé, neumějí natočit pořádnou pohádku.