Posledné recenzie (21)
Matrix Resurrections (2021)
Před chvílí jsem se vrátil z kina.... Přišlo mi to jako nějaká META drug mindfuckthemall preview sebeparodo vykrádající se verze toho na co jsem šel do kina ...a teď bych prosil skutečný Matrix 4, protože to nemohl(a) myslet Wachovský(á) vážně... Laurence Fishburne a Hugo Weaving si můžou gratulovat že v tom neúčinkovali. Jako mělo to svoje momenty, ale jako celek to je nemalé zklamání. Asi si dám původní trilogii a k tomu i Johny Wicky abych si trochu spravil chuť. Těch 175 Kč jsem měl asi raději investovat do 3 lahví tokajského (možná kdybych jednu lahvinku dal před kinem, tak bych nemusel na čsfd dávat v hodnocení ODPAD). Schválně jsem čekal i na potitulkovou scénu kde by byla nějaká satisfakce...no marně ☺. Plivanec do tváře původní trilogii.... Podobné pocity jsem zažil, po shlédnutí toho ženského rádoby remake klasiky Ghostbusters. Takhle ne soudruzi.....Tudy cesta Alenko nevede......
Equalizer 2 (2018)
Čekal jsem po nášlaplé jedničce rozhodně lepší výkon,Mr.Fuqua
Teória tigra (2016)
Dobře Jirka Bartoška, dobře ! Tenhle film bych povinně pouštěl chlapům před vstupem do manželství