Recenzie (28)
Na hrane zajtrajška (2014)
Dobré scifi.
Matroš (2015)
Kebyže mám 14, tak by som asi začal dealovať po tomto filme. Ale aj tak to bola dobrá ľahká komédia.
Mafiánovci (2013)
Príjemná komédia, výborné soundtracky.
Sliedič (2014)
2/5 Slabý scenár. Jedine čo, tak film ukazuje pravú tvár televíznych správ. Dá sa v ňom nájsť aj zopár myšlienok, no musí ich tam človek hľadať. Nijak ma ten film neobohatil, nepobavil, nezaujal.
Pasažieri (2016)
Celkom príjemné sci-fi.
The Fourth Phase: Na hrane (2016)
Snowboardacky film. Fakt dobré zábery, no ani som ho nedopozeral do konca. Musíte žrať snowboarding ako taký, inak celkom nuda. No nie nuda, proste dokumentárny športový film. ;)
Equalizer (2014)
Z akčných ruských filmov je to asi jeden z tých lepších. Trochu pomalé a jasné, že centrom je Denzel Washington, ktorý vyzabíja celú mafiu sám.
Snowden (2016)
Dobré.. Smial som sa na ľuďoch, ktorí si zalepovali lepiacou páskou webkamery. Nehovorím, že si ju hneď zalepím aj ja, ale od dnes sa im už nebudem smiať.
Umenie kradnúť (2013)
Keď nemáte dôveru, nemáte nič. Jasné, že sú aj lepšie filmy, no lúpeže mám rád, takže za 5/5.
Švýcarák (2016)
GAYYY ! Ale inak celkom dobra komedia, na to, že skoro v celom filme boli len dvaja chlapi, z ktorých jeden mŕtvy.