Posledné recenzie (159)
Smoliar (1965)
Jako snímek je to pěkný, má zajímavou zápletku, občasné srandičky a poutavé provedení. Avšak není to takový ten typický humor, jak jej od Funése známe. Dabing je s Filipovským a jednou shlédnout určitě doporučuji.
Black Widow (2021)
Skvělý snímek plný akce a zajímavé zápletky. Špatně je pouze mírný feminismus, kdy je mužská postava Red Guardiana skoro pořád ztrapňována, tohle byla asi jediná, ale viditelná chyba, jinak je to skvělý díl.
Strážcovia galaxie 3 (2023)
Skvělý díl, akorát na začátku spíš zaujme akcí a blbinama, než dobrodružstvím. Adam Warlock má představitele známého, kdo jel hororovku na PS Dark Pictures: Little Hope. V tomto díle je to takové, že Rocket tam vlastně je i není, Star Lord a Gamora spolu vlastně nejsou i jsou, jinak je to paráda, ovšem ten závěr je rozporuplný.