Obľúbené seriály (7)
Dr. House (2004)
Zúfalé manželky (2004)
Priatelia (1994)
Simpsonovci (1989)
24 (2001)
Pro mě veliké překvapení. Nejdřív jsem byl seriálem pohlcen, až jsem ho přestal sledovat úplně. Občas mě velice překvapil, občas hrozně naštval. I přesto je moje hodnocení na 4, neboť nápad z časovým dějem mě doslova ohromil. Kiefer Sutherland - jedna z nejlepších jeho rolí.