Recenzie (1 208)
Chicagský tribunál (2020)
Tak tomu říkám dechberoucí soudní drama.
Doktor Spánok (2019)
Milovníci Kubricka mě asi ukamenují, ale mě to bavilo víc, než Osvícení.
Roma (2018)
Za požár, za pouliční nepokoje, za porod, za topící se scénu a za Alfonsa Cuaróna.
Willy Wonka a továreň na čokoládu (1971)
Tak to bylo moc hezké, dost jiné než Burtonovo zpracování, Willy Wonka tu byl docela kruťas, takové podepisování smlouvy se mi moc líbilo a úplně skvostná byla ta vzteklá holčička.
Strážcovia Galaxie 2 (2017)
Zábava od začátku až do konce a hláškuje se tam v jednom kuse.
Stranger Things (2016) (seriál)
Skvělá hororová minisérie s výbornými herci, kde je kupodivu nejslabším článkem Winona Ryder, která poněkud přehrává.
Dívka v řece: Cena odpuštění (2015)
Mně to prostě nejde na rozum, jak je v dnešní době něco takového ještě možné. Primitivismus a hloupost těch lidí je něco neuvěřitelného.
Revenant Zmŕtvychvstanie (2015)
Pořádně drsný film, zima z něj sálala každým okamžikem a záběry s medvědem byly dechberoucí. Nenudila jsem se u tak dlouhého filmu ani chvíli.
Rozprávka rozprávok (2015)
Už dlouho se mi nestalo, že by mě nějaký film tak bavil a tohle je ještě ke všemu pohádka. Je temná, zvláštní, všechno je tak nějak jiné a nečekané a prostě dobré.
Veľká šestka (2014)
Bavilo mě tu úplně všechno, od animace, přes neohrabaného, hodného a mile vtipného Baymaxe, děj hodný Iron mana, geniální partu, zábavné závěrečné titulky až k potitulkové scéně, u které jsem se ze srdce zasmála.