Recenzie (121)
8. míľa (2002)
Eminem a jeho začátky. Díky filmu jsem začal poslouchat Lose Yourself.
Tí druhí (2001)
Jeden z nejlepších Mindf*ck Hororů.
Chlapci ze sousedství (1991)
Turn your PUNK ASS over! Nevím co napsat. Já prostě nemám slov. Asi jen TLESKÁM (a ne jen jednou). A Nejlepší Hood film.
Straight Outta Compton (2015)
''Just, FUCK THE POLICE!!!''
Rande naslepo (2017)
Nápad dobrý, ale špatně zrealizované.
Pokrvní bratia (1999)
Další super akční film.
Simpsonovci - Season 7 (1995) (séria)
Jedna z nejlepších serií.
Simpsonovci - 22 Short Films About Springfield (1996) (epizóda)
STEAMED HAMS...
Futurama - Bendin' in the Wind (2001) (epizóda)
Projížděl se žabák na koni aha... aha.
Pokoj (2003)
Nejhorší film vůbec. ''You're Tearing Me Apart, Lisa!'' Btw. Jediný co si z tohoto filmu pamatuji je to, že Johny a Mark jsou nejlepší kamarádi :D.