Posledné recenzie (29)
Muž menom Ove (2015)
Mám ráda, když mě někdo donutí změnit můj nesprávný první dojem. Severské filmy jsou pro naše oči díky drsnější přírodě a pochmurnému počasí často těžší na strávení a působí depresivně. O to více v nich vnímám lidskost a Ove jí v sobě měl spoustu. Tolik morousů, které odsoudíme po jednom výstupu na chodbě domu nebo v ulici… a za každým se může skrývat právě takový příběh a příliš velké srdce.
Snehuliak (2017)
Jestli jste nečetli knihu, film s největší pravděpodobností nepoberete. Minimálně vám bude chybět dost reálií, které logicky doplní příběh. Snažili se tu o jakési umělecké obrazivo, a nedopadlo to. Kniha je geniální, film mohl být s takovým hereckých obsazením taky. Škoda.
Občan X (1995) (TV film)
Výborné ztvárnění vyšetřovacího procesu plného táhnoucích se frustrujících byrokratických smyček tehdejšího Sovětského svazu. Herecky to bylo příjemně uvěřitelné, Čikatilo byl slizky úchylnej, Rea se zažral do vyšetřování jako profík a Sutherland byl takový soudruh klaďas :) O hvězdičku u mě přišli jen kvůli pár takovým scénkám, kde to prostě amíci nedali a potřebovali tam propašovat trošku z toho svého (třeba tleskající dav na konci, to bych chtěla videt v Rusku)