Recenzie (1 196)
Nebojsa (1988)
Asi vrchol MATULOVEJ rezie. Kroner s Vetchym (vtedy maldici) to trochu potiahli... Dobre ze MATULA skoncil v osemdesiatich rokoch s karierou!
Indiáni z Větrova (1979)
Tak to dopadne kdyz *klukofsky film* napise *ZENA*. Hviezda za MISTRIKA a jedna za RANKA :-D... ale to je pre mna moc maalo...na.. ZLATU KOLEKCIU.. hmmm..
Príbehy obyčajného šialenstva (2005)
Nejslabsi ZELENKA... hmmm... Latka byla ale dost vysoko. 45%
Fontána pre Zuzanu (1985)
54%??? Co Vam jebe!!! 75%...viem ze dvojka a trojka su uplne sracky ale toto bolo kultove...Grigorov skvelyyy
Utekajme, už ide! (1986)
K.U.L.T! Zednikovicov testament... :-(
Dveře (1976) (TV film)
u mne dobryy. :-D.... 65%
Kapitán Dabač (1959)
Phobos & Deimos!
Sexmisia (1983)
Ked by ste sa ma spytali na Polsku komediu spomeniem si len na tuto... a tusim este jednu: Vabank. Asi tak 75%
Možno príde aj kúzelník (1982) (relácia)
Tohla zabava stala medzi starym a novym svetom TV zabavy. Dnes sa to moze zdat trocha cudne, ale stalo sa to KULTom. Howgh. Kaiserova pubertacka je i teraz PAR EXCELANCE. 75%
Pevnosť Boyard (1990) (relácia)
V devadesatych letech ( tesne po padu opony ) naproste zjeveni... pred mesicem jsem videl novou verzi primo v TV france, kdyz jsem byl v Parizi... Tohle uz nebolo tak dobre, ale nostalgie prece jen funguje...