Recenzie (1 197)
Nežné vlny (2013)
Bez kvalitneho scenaru a bez aspon stipky logiky to nejde ani v romantickom filme. Hiezdicka za Hartla a druha za Pauhofovu (ktora vinou maskera objavila elixir mladi). Zopar vtipnych scenok je na 96 minutovy film zufalo malo... Suma sumarum maly cesky film zamerany na VEJDELEK,
Účastníci zájazdu (2006)
Lepsie to snad ani nemohol autor napisat, vlastne to ani nepisal Viewegh, lebo taki ceski turisti (aj slovenski a polski) naozaj su. Jednoducho je to opisana slohova praca, lepsie opisane nez romany pre muzov ci zeny. U mna kultovy film... Holubova, Krobot a Liska v hlavnych ulohach, zvysok sa snazi, ale iba sekunduje. 60% je podla mna hoooodne maaaalo,
Jurský park (1993)
Keby Steven S len trochu ubral plyn z akceleracie prehanania, bolo by to za 5*. Ale pozrel som si to aj po rokoch a dobreeee. Neuveritelne uspesny rok 93 pre Spielberga Shindlers List + Jurassic park.
Život na zámku (1995) (seriál)
Vyborny start, potom tomu trocha dosiel dych, ale aj tak nadpriemerny serial.... Pomerne vystizny pohlad na divoke devadesiate roky. :-)
Nemocnice na pokraji zkázy (1999) (seriál)
Scénář a rezie: Marcel Bystroň Who the fcuk is MB?
Okno do dvora (1954)
Nagyon Jo, sehr gut, well done, CHARASO Alfred
Trhák (1980)
Ze vraj to bol dlh Podskalskemu, za to ze mohol Smoljak rezirovat Kulovy blesk. Mozno... nic svetoborne, ale pozriet sa to da.
Traja veteráni (1983)
Pohadka, ktera neurazi ani dospele. Od rezisera az po epizodni roli Zdenka S. SBS - super - bomba - spica. Neni nutno, neni nutno......
Zajtra to roztočíme, miláčik...! (1976)
To neni zelena, to je zelenkavaaaa.... Ty vole!
Byli jednou dva písaři (1972) (seriál)
Dietl v najlepsej forme. Mozno preto ze opisoval od Flauberta a este s pomocou "spoluziakov" Hornicka a Sovaka. najviac sa mi pacila (samozrejme som zaujaty) ta medicinska cast.... :-D