Recenzie (15)
Tisíc a jedna noc (2006) (seriál)
Chce se mi blejt!
Predátori (2010)
Slabší odvar původního Predátora.
Počiatok (2010)
Velice promyšlený a bohatý příběh!
Na dotyk (2004)
Výborné herecké obsazení. Skvělý příběh plný problémy dvou vztahů, které se propojují.
Báječná léta pod psa (1997)
Velice dobré zpracování románu M. Viewegha.
Kick-Ass (2010)
Zajímavá myšlenka filmu a naprostý nářez pro diváka!
Valentín (2010)
Samotný děj za 2/5, ale díky hvězdnému obsazení 3/5.
Užívaj si, ako sa len dá! (2009)
Klasický Woody Allen, co dokáže člověka pobavit.
Materské galeje (2009)
Tohle doopravdy není ta "Uma Thurman" jak jí všichni známe, do tohoto filmu se absolutně nehodí. Škoda.
Garfield 3D (2009)
Tak tento "film" beru jako znehodnocení postavy Garfielda. Doufám že poprvé a naposledy.