Recenzie (209)
Tri dni Kondora (1975)
Klasika, která nezestárne.Výborný Robert Redford, démonický Max von Sydow v roli nájemného vraha.
Hrdelní zločiny: Zabijáci (2001) (TV film)
Vrazi ,Oběti, Vina, a trest. Skutečné příběhy zločinců v bývalém Československu, které dostihla spravedlnost. Je dokumentární cyklus, který mě dlouho unikal. Po vidění hodnotím tento počin, jako zatím to nejlepší co na dané téma vzniklo.
Matrix (1999)
Dodnes nepřekonatelná vizuální podívaná, kterou provází výborná hudba.
Vražedná pole (1984)
Novinář, za občanské války v Kambodži. Při práci mu pomáhá domorodý tlumočník se dostane do tábora Rudých Khmerů,kde na vlastní kůži pozná jejich praktiky a mučení. S námětem se tvůrce vypořádá poctivě, některé scény jsou drsné. Nutí k zamyšlení nad tímto období nedávné historie.
Mesto bohov (2002)
Silný film o snaze vymanit se s prostředí brazilského slumu. Fotografie, které chlapec pořídí, mu otevřou cestu k práci u novin.
Electroma (2006)
Silný surrealistický film o lidech,i když všechny postavy jsou roboti.
Misery nechce zomrieť (1990)
Výborný psychothriller,se rozvíjí pomalu z pocitu ulehčení ze záchrany přechází v hrůzu když si konečně uvědomí,že je v rukou psychopatky a nemá nejmenší šanci na obranu. Kathy batesová je v roli psychopatky brilantní.
Sedem statočných (2016)
Remaku tenkrát už remaku (Sedmi Samurajů) je dobře nasnímaný film. Nevadilo mi ani obsazení. Dobře jsem se bavil,ale na atmosféru originálu to nemá.
Interview s upírom (1994)
Barvitá nekonvenční výpověď o klasickém hororovém mýtu,který přežívá i v současnosti, stojí i dnes za vidění. Hlavně démonický Brad Pitt.
Café Society (2016)
Film Woodyho Allena je výpravný s krásnými kostýmy. Výborný Eisenberg a Carell. Kristen Stewart trochu slabší. Zajímavé zápletky ale konec filmu nic nevysvětlil, možná to byl záměr.