Recenzie (209)
Elitní zabijaci (2011)
Skvělý film akční film který mi připomínal osmdesátá a devadesátá léta.
Predčítač (2008)
Příběh z poválečného Německa podle knížky Bernarda Schlinka z roku 1995 se mi líbil po všech stránkách. Herecké výkony výborné, překvapil mě David Kross v roli patnáctiletého Michaela Berga (později Ralph Fiennes) a výborná Kate Winslet která zaslouženě získala Oscara.
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Kdybych si měl vybrat který film chci vidět před popravou byly by to Pulp Fiction.
Suburra (2015)
Další vydařený počin od tvůrce seriálu Gomora. Drsně vypráví o provázanosti mafie a politiky.Motiv přistěhovaleckého cikanského gangu tam sedne.
V službách pápeža (1965)
Historické drama kterému na působivosti neubral ani čas. Charlton Heston v další legendární roli po Benu Hurovi.
Bedári (2012)
Muzikálová verze mi nesedla. 1 hvězdu za zpívajícího Rusesella Crowea.
Ben Hur (2016)
Remaky takových legendárních filmů by se neměli točit.
Spalovač mrtvol (1968)
Film s prvky hororu, který šel u nás do trezoru, mapuje předválečnou dobu. Skvělý Rudolf Hrušínský v roli člověka, který se postupně mění v psychopata.
Jen o rodinných záležitostech (1990)
Dobře vystihnutá doba padesátých let. Nedoceněný film v režii Jiřího Svobody.
Počiatok (2010)
Zatím nejlepší film Christophera Nolana. Vizuální paráda s nádhernou hudbou Hanse Zimmera.