Obľúbené seriály (6)
Dallas 63 (2016)
Pekne natocenej sci fi serial o atentatu na JFK. Dobra atmoska 60. let, hodne me to bavilo!
Mandalorián (2019)
Priatelia (1994)
Srdcovka… postupem casu stale stejne zabavna!
Hrozba z temnoty (2005)
Za me asi nejlepsi serial svyho zanru.. nevidel jsem lepsi serial co by se tykal mytologie nebo proste andelu, demonu a tak podobne duchu a jinych svetuu! sleduju to od malicka a asi to nejlepsi ze ten serial stale běží ikdyž se teď chystá poslední sezona.. Super herci a pribeh!! Carry on my wayward son!!