Recenzie (40)
Transformers - Temná strana Mesiaca (2011)
100% vizual, hudba, triky a krasna herecka ... sice poslabsi pribeh ale v 1 rade v kine mi to bolo jedno :D Pre mna je tato cast jednoznacne najlepsia :)
Dom pri jazere (2006)
Na romantiku celkom prijemny filmik 60%
Sherlock Holmes: Hra tieňov (2011)
95%
Sherlock Holmes (2009)
90%
Dexter (2006) (seriál)
Toto je pre mna cista zavyskost ... clovek ani netusi ako sa mu to vie dostat pod kozu ... dufam ze posledne 2 serie to vypeckuju naplno :) 1. 100%, 2. 100%, 3. 80%, 4. 100%, 5. 95%, 6. 100%
Fringe (2008) (seriál)
Po Lost-tu 2 serial ktory ma nieco viac ako samotny pribeh ... zahady odkazi ... a zas priniesol nieco nove ... A obsadenie ... jedna basen ... mame tu najsexi agentku a najblaznivejsieho profesora :D "I like LSD " :)
Posledná pevnosť (2001)
Neviem mne sa osobne film velmi pacil a vždy si ho rad pozriem znova :)
Kráľova reč (2010)
Krásny film , normalne nechapem ale mal som skoro polovicu filmu zimomriavky :) Colin Firth a Geoffrey Rush to zahrali prosto brilantne :)
Dr. Ludsky (2011) (seriál)
až na to že je to (s časti) vykrádačka úspešnejších zahraničných formátov je to fajn .... a v SR je to vysoký nadpriemer v porovnaním z ostatnými "seriálmi" ... ucelený dej a vábne spracovanie to robí velmi pozeratelný formát ... kedže zo Slovenskej tvorby je to jediné pozeratelné dávam 80% ... podla nasledujucich dielov budem zvažovať či znížim resp zvýšim hodnotenie :)
2012: Soudný den (2008)
Najdebilnejši film aky som kedy videl .... čo sa týka príbehovej aj technickej stránky ... najvadsie perly tohto filmu ... scéna s krúpami ... a to neustále pripomínanie kedy nastane ten DOOMSDAY ... mohli to skrátit o hodnu čast filmu keby to tam nedávali ....