Recenzie (7)
Tvoje tvář má známý hlas (2016) (relácia)
To je vám takovej bizár, až mě to přinutilo nevěřícně zírat na poslední půl hodinu.. A vkrádala se mi při tom do hlavy jediná myšlenka.. Za kolik? Za kolik je někdo schopen se tomuto upsat?
Kick-Ass 2 (2013)
Co říct.. Tenhle posun do brutální krvavé řežby a kupky fekální zábavy mě docela zklamal..
Křižovatky života (2013) (relácia)
Témata aktuální, uznávám. V příčetnějším zpracování by to bylo snad i zajímavé.. Takhle je to jenom nekoukatelný vyblitek a parodie na dokument.
Bol raz jeden život (1987) (seriál)
Pamatuju si, jak jsem tento seriál jako dítě přímo zbožňovala, když jsem se na něj dívala znovu, docela nedávno, to kouzlo někam vyprchalo. Bylo mi smutno, že ve mě toho dítěte zůstalo tak málo. I tak 5*.
Strážci vesmíru (1993) (seriál)
Jako dítě mě to bavilo, takže nemůžu jinak.
Pokémon (1997) (seriál)
Pokémonské šílenství mě zastihlo ještě v dětském věku a s nostalgii a úsměvem na rtu vzpomínám na čilé vyměňování kartiček o přestávkách ve škole. Tak snad už chápete vysoké hodnocení.
Ako ukradnúť Dagmaru (2001)
Ještě teď jsem vyděšená, z toho, co jsem viděla.