Recenzie (544)
The Last of Us - Vydržet a přežít (2023) (epizóda)
Z nějakýho důvodu jsem doufal, že když tvůrci udělali z Sama hluchoněmýho, že ho třeba stihne jinej osud.
Dr. House - Obezita (2005) (epizóda)
Ty hrátky s vyhazovem mě nějak neberou.
The Last of Us - Long Long Time (2023) (epizóda)
Čumím jak puk, kolik je tu mezi námi homofobních jedinců. A to v dost pokročilé formě. Co se týče epizody, já jsem spokojen. Tvůrci si nepochybně užívají daleko větší vyprávěcí plochy a tak mohou celou dlouhou epizodu věnovat NPCčku, které se ve hře jen na chvíli mihne. Taky mě daddy bodies nijak nevzrušují, ale o tom přeci tahle epizoda vůbec nebyla. Byla o lásce, která je možná a přítomná i ve světě, který se postupně rozpadá. U “poslední večeře” jsem brečel jak malej.
Bratia (2023)
Promarněná šance veřejnosti jednoduchou formou přiblížit kontroverzní kapitolu českých dějin. Ti, kdo se s příběhem seznámili musí kroutit hlavou nad tímto zpracováním, ti druzí nemohou chápat vůbec. Dramaturgicky je to na úrovni Sněhuláka, scenáristicky na úrovni Lídy Baarový. Důvtipnější z nás, mezi které se bohužel neřadím, mohli odhadovat, že film v rukou příbuzného dvou z pěti protagonistů nebude oplývat objektivitou, především, když vyloženě při tvorbě filmu využíval Josefa Mašína ml. k propagaci snímku. Přehnaná "nestranost" tak vyústila v nepřehledný slepenec jednotlivých "aktů" vrcholící hodinovým běháním po lese a vyhýbání se střelbě ve stylu pana Wicka. Dvě hvězdy pouze za to, že film na první pohled vypadá k světu. Obdivuju naprostou ignoraci poslat tenhle "skvost" do boje o cizojazyčného Oscara. To snad i ten Bod Obnovy by měl větší šanci. Zisk Českého lva si rovněž vysvětlit nedovedu, nedovedu si představit, že by se mezi nominovanými nenašlo něco lepšího.
BoJack Horseman - Dávná historie (2018) (epizóda)
Humor možná není tak sofistikovaný, za to je ale přístupnější a já se tak můžu víc bavit.
The Last of Us - Když se ztratíš v temnotě (2023) (epizóda)
Délka = 2 díly, děj = 1/2 dílu. Cením, že se HBO neposralo a v klidu nechalo zavraždit a spálit dítě.
Smrtonosná pasca (1988)
Pořád tak nějak doufám, že to, co jsem sledoval, byla parodie. Pokud tomu tak nebylo, tak nechápu, co se stalo se zdejším hodnocením. Buď zde na plné obrátky pracuje nostalgie a slepota, nebo jsem sledoval omylem jiný film.
Neporazitelný - Dlouho jsme se neviděli (2023) (epizóda)
Tak ještě, že nebudu muset na Nolanův earthcomeback čekat dýl než tejden.
Neporazitelný - Velké poslání, velké potíže (2023) (epizóda)
Konec naštěstí vyvážil nudný předchozí díl.
Neporazitelný - Zhruba za šest hodin mě ryba připraví o věneček (2023) (epizóda)
Absolutní nuda.