Recenzie (101)
Železné srdce (2014)
Což o to natočený dobře, ale tak nějak se divím že teda podle tohodle filmu nestačili amíkům asi tak tři čtyři tanky na to aby osvobodili celou evropu... ten jejich heroismus už je v těhle válečnejch filmech až absurdní ...
Praha vs. prachy (2015) (relácia)
To sou zmrdi co
Kuriér mafie (2013)
Za tři klasický béčko, ale něčím jiný... V rámci žánru je tu spousta věcí logicky opodstatněná oproti podobným... Nejvíc mě dostalo když nakonec ujel s tím mercedesem a střelil ho místo aby hned začali titulky. Taková tečka nakonec jakou jsem snad v podobným filmu ještě neviděl... A za to je ta čtvrtá hvězda
Bronson (2008)
Jedna za dobrou kameru a jedna za Hardyho... Víc ani ťuk
Hra o trůny (2011) (seriál)
Co dodat... jen to že už by ten chlap měl dopsat další knížku než se ují k smrti :D přečteno, zkouknuto zatím všechno, nevím co dodat, parádně provedená fantasy nejen v knižním ale i seriálovém pojetí, nějaký rozdíly jsou vždycky nutný... 1. - 4. série: 5*
Strážci vesmíru (1993) (seriál)
Na tom jsem kdysi ujížděl, nostalgie jako prase!!! Teď by to asi bylo o něčem jiným ale když jste malí dítě a sledujete to tak nic lepšího tenkrát nebylo...
Moje nesnesitelná puberťačka (2011) (seriál)
Jedna navíc za krásnou Jaime Pressly
Walking Dead (2010) (seriál)
1, 2, ještě i trochu ta 3 série byly záživné, zaobíraly se bojem o přežití mezi zombie, bojem o zombie ... 4-7 (zatím) už řeší jen to kdo je dobrej kdo je špatnej přitom si nemají co závidět mezi sebou a z ricka se stává nesympatickej slaboch... je to všechno pořád dokola už....
Arrow (2012) (seriál)
1. série: 4*.... 2. série: 4*
Luther (2010) (seriál)
Jeden z mnoha seriálů co ukazuje že detektiv není jen kladný hrdina ale pohybuje se mezi hnusnýma lidma a občas dělá hnusný věci. Lutherovi aka Idrisi Elbovi to jde docela dobře.